Két csapattal versenyben

Egyre nagyobb a tiltakozás a horgászkártya ellen!
2018-05-03
Éjszakai Horgászat a Villantó Horgásztavon
2018-05-23

Két csapattal versenyben

A hétvége folyamán rendezték mega a Villantó Horgásztavon a Hal-Álom Páros horgászversenyt első alkalommal, amire a Horgász Univerzum Team két csapattal nevezett. A 15 párosból álló mezőnyben tettük próbára magunkat, de ne szaladjunk ennyire előre, előbb pár szót írok a rendezvényről.

A verseny előtt a menet a Döm-Döm Büfébe vezetett a napi táplálék biztosítása végett, hiszen ha az ember tudja, hogy honnan és milyen mínőséget vesz, akkor ezzel a problémával nem kell foglalkozni a verseny hevében, arról nem is beszélve, hogy finom és csak fokozza a verseny közben a lendületet. Hosszú hét áll mögöttem és hazudnék ha azt mondhattam volna, hogy kipihent voltam, de ezt ellensúlyoztam egy jó féle Körtés Adrenalin Energiaitallal, innen már nem volt semmi ok a panaszra…

Egy nagyon szimpatikus fiatal pár fejéből pattant ki az ötlet, hogy rendeznek 2018-ban pár versenyt, amivel kipróbálják ezt a világot és megnézik a versenyen résztvevők kedvét, hangulatát és versenykedvét. Ennek az esemény sorozatnak az első állomása és a keresztvize volt a 2018.05.05.-én megrendezett kis csapatverseny.

A sorsolások után elfoglaltuk a helyeket és kezdődött az etetés, mi az első helyek egyikét húztuk, míg Dalmáék a darálóba kerültek. Etetés, előkészület és 7:30kor dörrent a puska. Az első dobást követően kb.30 másodperc elteltével azonnal sikerült akasztanom, de a fél távot elérve köszönés nélkül távozott a halam, sajnos nagyon sok halvesztésem volt, de ezzel nem voltam egyedül… Fél tíz magasságáig sikerült pár pontyot a szákba raknunk Tibivel és Dalmáék is jól álltak az első mérlegelésnél, Ők olyan 19 kg-al mérlegeltek az első 1,5 óra után, míg mi 11 kg körül voltunk Tibivel.

Aztán jött egy hosszabb csend, hiába próbálkoztunk semmi nem akart összejönni és hirtelen megtört a csend és a második mérlegelésnél 3 db pontyunk volt ismét 6,5 kg környéki súllyal, míg Dalmáéknál csak egy potyka került a szákba.

Ekkor hallottuk azt, hogy a harmadik helyen állók, már 48kg környékénél tartottak és a versenyben vezetők pedig a 100kg-ot súrolták… A harmadik mérlegelésnél ismét 3 pontyocskánk volt a szákba és 7,3kg-ot mutatott a mérlegünk. Aztán ismét jött egy nagyobb kapás mentes időszak, ha pedig jött is valami, vagy lemaradt, vagy kárász volt …

A verseny vége előtt két órával rápróbáltam az eddig pihentetett etetésemre és sikerült fognom egy 3,5kg-os amúrt csontival, aztán jött egy kárász és egy óra múlva megint sikerült fogni egy amúrt. Eközben Tibi is fogott pár pontyocskát és nekem is bejött egy kis tükrös.

20180505_130404

A verseny vége előtt 15 perccel újra táraztam és bedobtam az utolsó kört, ami azonnal kapássá is vált és közel tíz perces meló után, amikor már nagyon bizakodtam, hogy végre jött egy normálisabb halam is, sikerült meglátni a záró halamat, ami egy 4kg-os tok volt. (A verseny szabálya szerint 3kg-nak számít minden tok!) Azt mondhatom, hogy Tibivel megtettük a magunkét és derekasan megküzdöttünk az elemekkel. Eközben Dalmáék szintén megsínylették a kilenctől délig tartó kapástalanságot, de utána megduplázták az addig fogott halmennyiséget és 60kg feletti mennyiséggel a 6. helyet sikerült megszerezniük. A legnagyobb haluk egy gyönyörű 5,5kg-os nyurga pontyocska. Mi 40 kg-ig jutottunk, de nekem nagy örömet szerzett, hogy négy féle halat sikerült fognom (pláne az amúroknak örülök). Azt kell mondanom, hogy le a kalappal az egész rendezés és kivitelezéssel kapcsolatban, korekktek voltak a mérlegelések, átlátható és követethető volt a verseny menete, nem volt várakozás, csúszás! Le a kalappal mindenkinek, jól éreztem magam és már dolgozom a szervezők következő versenyének részvételén. Hamarosan itt található meg minden infó a versennyel kapcsolatban! Le a kalappal a mindkét csapatunk tagjai előtt, hiszen derekasan helyt álltunk, így tovább…