2018.04.07-08. Villantó – Húsos Kupa

Tata – Derítő-tó lazulós peca – fotók
2018-04-15

2018.04.07-08. Villantó – Húsos Kupa

Nagy készülődéssel, tervezgetéssel és álmokkal készültem a hétvégi Húsos Kupára és a sok horgászat alatt jó benyomást keltő Villantó pályájára!

Felszerelések és az etetőanyagok kiválasztása és előkészítése után szombaton 14:30 magasságában fordítottam el a kulcsot a kékvillámban és utolsó vizitként beugrottam a Horgász Univerzumba és pótoltam bizonyos pakolás közben előkerült hiányosságokat. Mivel Délegyháza környékére mentem egy kis plussz kanyarral útba vettem a DömDöm Büfét, ahol ettem egy nagyot, hogy legyen energiám a verseny kezdetéhez és elcsomagoltattam három darab 100%-os marhahúsos hamburgert (itt kell elnézést kérnem a lányoktól, mert az kértem, hogy félbe vágva csomagolják el nekem, BOCSI). A tápanyag innentől biztosítva volt a következő 24 órára, korábbiakban vettem még egy Adrenalin energia italt is, ami a kv-t helyettesítő (2017.12.04.-én letettem a kv-t) tartalék motivációként szolgált az éjszaka közepén (jól is jött).

A Villantó-ra való megérkezéskor kezdődött is az „ellenfelek” feltérképezése és a z ismerős arcokkal való pacsizás, nevezés befizetése és jöhetett a várakozás, hogy milyen sorszámot sikerül kihúzni. Mivel ez egy baráti rendezvény elég érdekes, de jó megoldást találtak ki a szervezők arra, hogy lehessen bandázni azoknak, akik egymás mellett szeretnének ülni. Mi is így tettünk és alakítottunk egy négyfős csapatocskát. Horváth Dalma, Herman Tibor, Orova Csaba és jómagam.

A szerencsénket nem bíztuk a véletlenre és a csapat hölgy tagja húzta ki a 7.-es számot, ami azt jelentette, hogy a 7. csapat lehetünk, mi így a 12-től16-ig tartó helyeket foglalhattuk el (a 15-ös üresen maradt, mert tereptárgy volt benne azaz szaletli).

Megtörtént a helyfoglalás etetés, amire sikerült kölcsönkérnem a Horgász univerzumból egy Delphin Aphollo Spod 3,9m 5,0 lbs botot, amire felment a legnagyobb orsó és mehetett a cucc, amíg bírtuk erővel. Itt tenném hozzá, hogy soha nem gondoltam volna, hogy ilyen kemény meló a spombolás.

18:00-kor eldördült a puska (szó szerint) és indult az őrület!

Csaba rögtön az első fél órában fogott egy 2kg körüli potykát, aztán 19:15-kor jött nekem is egy 2es aztán Dalmának és Tibornak. Utána csend, jött a variálás és a próbálkozás csali és etetőanyag kombinációk kimeríthetetlen tárháza. Az éjszaka folyamán Dalma és Csaba is fogott 2-3 db kis potykát, de Csabának sikerült szép 5,2-kg-os példányt is a szákba helyezni a mérlegelés idejéig.

Nekem nem sok sikerélményem volt míg nem 01:30-kor és 01:38-kor sikerült fognom 1-1 darab 1,5-es pontyot (nekem itt le is főtt a kv, mert több halat nem sikerült fognom). A 01:38-as halam után egy perccel Dalmának is jött egy kis potyesz és Tibor is fogott kettőt.

Párás hideg éjszaka volt, az energiaital és a mi a fenét tegyek fel csalinak gondolatok hatásával telet el az éjszaka. Hajnalban az első napsugarak nagyon jól estek a párás hideg után, de ekkor jött a fekete leves, az egész éjszakai hideg után jött egy komoly szembeszél, ami meg is pecsételte a horgászatot. Ami hal lehetett a tóban, még az is eltűnt a környékről a szél hatására, a hullámok a part egyméteres sávját ellepték vízzel és a szél miatt. 10:30-kor már szinte mind be is pakoltuk a felszerelés 80%-át az autóba, amikor Dalmának és Tibornak is beindultak a halak, és jöttek a poytkák és egy-egy tokot is tudtak fogni, Csabának is jött még egy 1,5-eske és így ért el Minket a 12:00-ás puskalövés hangja.

Picit már vártuk a végét, de az utolsó percig dolgoztunk. Kemény volt, meg kell mondanom! Sokat horgásztam ezen a vízen és mindig más arcát mutatja egy horgászversenyen, mint egy laza horgászat közben.

Minden horgász előtt le a kalappal, aki kitartott a végéig, amihez vasárnap reggel a gyerekek is csatlakoztak.

Nem értünk el nagy eredményt, bár Dalam 20dkg-al maradt el a női kategória győzelmétől (10 kg feletti fogással).

Le a kalappal minden díjazott előtt is, van mit tanulni tőlük, de Ők is elkezdték valamikor és Én erőt merítek abból, hogy életem ötödik versenyén mindent megtettem, hogy előrébb lépjek.

Apró lépésekkel előre!!! (Isten nem ver Bobbal c. film mottója)

Jó volt, nagyon elfáradtam és az 5,23 kg-os eredményemért jól megdolgoztam.

Nem felejthetem el, hogy kiknek tartozok köszönettel:

Horgász Univerzum, DömDöm Büfé, Emaki.hu, Dovit Kereskedelmi Gyártó és Szolgáltató Kft, Delphin